Психолог бұрышы

Сенім электрондық поштасының мекен-жайы:gbaf-4@list.ru

Психологпен кездесу кестесі

Апта күні Уақыты Жұмыстың мазмұны
Дүйсенбі 11.30-13.00 Студенттермен кеңесу(жеке)
Сейсенбі 11.30-13.00 Студенттермен жеке түзету жұмыстарын жүргізу (жоспар бойынша)
Сәрсенбі 13.10-14.10 Студенттермен, оқытушылармен кеңес жүргізу(сұраныс бойынша)
Бейсенбі 12.00-13.00 Студенттермен жеке жұмыс
13.00-14.30 Оқытушылармен жұмыс
Жұма 10.00-12.00 Студенттермен жеке түзету жұмыстарын жүргізу
14.00-15.30 Ата-аналармен жұмыс
Сенбі 10.00-13.30 Ата-аналармен кеңес жүргізу (сұраныс бойынша)

Психолог: Епифанцева Т.В.

Алда емтихандар!!!!!!

Барлық мәселе-нервтерде. Тіпті бәрін білетін үздік адам да жүйкені тапсыра алады. Сондықтан көңіл-күйді бақылау және шоғырландыруды үйрену қажет.

Мәселен, неден бастау керек? Біздің миымыз ерекше түрде жасалған: сабырлы, бейтарап күйде білім эмоция кенеттен және кенеттен «секіруі» мүмкін. Эмоционалдық торнадо жағдайында ойлар хаотичны және шатасады. Осы хаостағы бір нүктеде шоғырлануды үйрену керек. Ақпарат ми сақталады, ол емтихан кезінде ешқайда жоқ. Оны тек ояту керек.

 

Міне простенькая әдістемесі:

  1. Босаңсу. Егер «ішпен дем алу» болса, онда үшінші тыныс алу кезінде босаңсудың жағымды сезімі келеді. Өкпе орнына диафрагма ауданында ішіміз сияқты тыныс аламыз. Выдыхаем сол. Барлығы баяу.
  2. Сіз үрлемелі әуе шарына (бос және жеңіл) ұқсайды деп сезінгенде, ашық жолды Өзіңнен аспанға созыңыз. Оны қиялда сызыңыз.
  3. Бұл жол «білім бұлты»жүзетін жерде аяқталады. Онда барлық сұрақтарға жауаптар бар (айтпақшы, ғалымдар жалпы ақпараттық алаң бар екенін бұрыннан дәлелдеді!)
  4. Осы бұлтқа емтихан сұрағын қойып, жауап күтіңіз.
  5. Содан кейін тұтқаны алып, басына келетін бірінші сөзді жазыңыз. Көріп отырсыздар, бұл қажет нәрсе болады, содан кейін жарық жолда сіз бір кездері алған барлық қажетті білімдер сізге міндетті түрде келеді.

Жүйе барлық 100% жұмыс істейді. Бірақ қосымша мәліметтерді білу керек.

 

Әдістеме шын мәнінде жұмыс істеу үшін кейбір шарттарды орындау қажет.

Сонымен:

  1. Емтиханға келгенде, достарыңызбен аз сөйлесуге тырысыңыз. Неліктен? Өйткені бәрі қозғалған. Барлық оқушылардың эмоционалдық торнадо бір қуатты циклге біріктіріледі. Неге сізге бұл қатысуға болады? Қазір эмоциялар қажет емес. Қазір эмоциядан еркіндік қажет.
  2. Жоғарыда сипатталған жаттығуды аяқтаңыз. Контактіні тексеріңіз.
  3. Күту көп уақыт алады. Дүрбелең шабуылдар әлі де келеді. Олар диафрагма астында іш аймағында ғана сезінеді. Сіз «тыныс» кезде, ұстама өтеді. Жаттығыңыз.
  4. Үнемі қиялда білім бұлтына жарық жолды ұстаңыз. Тіпті сөйлескен немесе барған кезде. Бұл да құмарлықты жоюға көмектеседі. Егер алдын ала жаттығуды бастасаңыз, онда емтиханға сіз әлдеқайда сенімді сезінесіз.
  5. «САС пик» келгенде сұрақтарға жауап берер алдында барлық жаттығуды қайталаңыз. Есіңізде болсын: сіз жауапты білесіз. Тіпті сіз оны кем дегенде бір рет оқысаңыз да, ол миға түсті. Өзіңізге сеніңіз.

Ата-аналарға баланы қыспам, оны мәжбүрлемеңіз, емтихан сәтсіз болған жағдайда бұзылған өмірге қауіп төндірмеңіз. Өмір бұзылмайды, бірақ баланың психикасы дәл. Жүйке кернеуін жоюға көмектесіңіз. Түсініңіз – ол емтиханға жібермеу үшін телефонмен ұзақ уақыт сөйлеседі, себебі ол кернеуді алып тастау керек.

Оны жүктемеңіз, үйреншікті қуаныштан айырмаңыз. Олардың санын азайтыңыз. Күн режимін жасаңыз. Бала шомылып, жақсы дем алуы керек. Есіңізде болсын: Балалардың статистикасы бойынша,» құлап қалған » емтихан-екі мыңға біреу. Бұл статистика. Бірақ сіздің балаңыз бәрін тапсырады. Міндетті түрде!

                     

Ата-аналарға кеңес

 1 кеңес

Сіздің баламен қарым-қатынасыңыздың басы – түсіністік.

Оны орнату үшін сіздің бастамаңыз және реніштер болмау керек.

 2 кеңес

Өз күштеріңізде, өздеріңізге балалардың сенімділігін қолдаңыз, оның ішінде кейбір жетіспеушілікте олардың мойындалмайтын өз қадір – қасиеті бар.

 3 кеңес

Ұзақ моральды әңгімелерден гөрі балаға ата-ана өмірі, көзқарастары мен әдеттері көп әсер етеді.

 4 кеңес

Көп сағат партада отыру, дене шынықтыру сабақтары мен физикалық жаттығулары зиянды бәсеңдете алады. Сол себептен баланы дене шынықтыру сабағынан босатуды асықпаңыздар. Денсаулықсыз бақыт болмайды.

 5 кеңес

Өз және баланың денсаулығын сақтаңыз, серуенге шығу, демалысқа бару, бірге спортпен шұғылдануды үйреніңіз.

 6 кеңес

Сабақты дайындау және оқудан бос уақыт сағаттарында балаңыз немен шұғылданатынына міндетті түрде ойланыңыз.

7 кеңес

Күдікті және өзгертілген ақпарат баланы негізделмеген қауіп-қатерге әкеледі.
 8 кеңес

Жас өспірім баланы отбасы мәселелерден қорғамаңыздар: психологиялық (ауру немесе өмірден кету-ол бала іш дүниесін шынықтырып, оны сезімтал етеді), материалды (дұрыс жол табуды үйретеді).

 9 кеңес

Егерде өз тәрбиеленушіде бір тамшы жақсылықты көрсеңіз және тәрбие процессінде сол жақсылыққа сүйене білсеңіз оның іш дүние кілтін таба алып, жақсы жетістіктерге жетесіз.

10 кеңес

Ұлыңыздың немесе қызыңыздың  маңызды сұрақтарын түсінбей немесе көңіл аудармаған кезде ол туралы басында өзіңізге кейін балаңызға мойындауды қорықпаңыз.

 

Психологиялық көмек көрсету қызметі:

Күйзелістен шығудың 5  ережесі

Қоғам алдында сөйлеу қорқынышы

Жанжал кезіндегі тәртіп кодексі

Психологиялық жеңілдеу

Емтихан тапсыру кезеңіндегі психологтің кеңестері